ما دو تا...
ما دو تا...
عاشقانه



روز اول اشنایی وقنی که دیدمش بهش گفتم دوستت دارم اون گفت من هم همین طور اما اون یکی دیگه رو دوست



داشت



دیگه دیوونه شدم اون بی معرفت واسه همیشه رفت دیگه به خودم گفتم هیچ چیزی بد تر از عشق وعاشقی







نیست خدای من چه روزی بود واقعاشکست عشقی خورده بودم دیگه از زندگی سیر شدم اما یکی دیگه رو پیدا کردم







اون واقعا منو دوست داشت ومن بهش میگم زندگیمو مدیونتم تو زندگیمو بهم بخشیدی اون همیشه به من میگه







عاشقتم من هم عاشقشم حتی جونمو واسش فدا میکنم واقعا عشق اولم خیلی بی معرفت بود f میخوام بگم در کنارت ارومم



نظرات شما عزیزان:

sogand
ساعت20:07---22 تير 1391
هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست که یک نفر احساست رو بفهمه
بدون اینکه بخوای بزور بهش حالی کنی ...
آپم و منتظر حضورت.حتما بهم سر بزن.راستی نیای الکی نخونده بگی خوب بود ها.یا اصلا نظر نده یا بخون و نظر بده


موج دریا
ساعت16:14---17 تير 1391
دکتر شریعتی : اگر تنهاترین تنها شوم ، باز هم خدا هست! خدا جانشین همه ی نداشتن های من است .

ali
ساعت14:08---12 تير 1391
عالیه به منم سر بزن دیگه به ما سر نمیزنی سر بزن خوشحال میشمali_0633.loxblog.com

sogand
ساعت23:09---11 تير 1391
#####__#_____#____###_________ #_____
_____#__#_____#___#____#________#_____
_____#__#_____#__#______#_______#_____
#####__#_____#__#______#_______#_____
_____#___#___#___#______#_______#_____
_____#____#_#_____#____#________#_____
#####_____#_______###_____#####____
سلام دوستم.آپم.بدو بیا.نظر یادت نره وگرنه دیگه نمیام وبت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ برچسب:, توسط ایلیا |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.